Imate potrebu za bezbednim, velikim, suvim prostorom za skladistenje stvari i robe?
Adaptirate Vaš stambeni ili poslovni prostor, a nemate na raspolaganju adekvatan prostor za skladištenje Vaših stvari?
Pored velikog broja usluga koje imamo, nudimo vam i mogućnost skladištenja bilo kakvih stvari.
Vreme koje je potrebno sami odredite, a sve ono što ste ostalili ostaće u besprekornom stanju, baš onako kako smo i preuzeli.
Vaši individualni predmeti, kompletan kućni sadržaj ili kancelarijski inventar koji poverite nama na čuvanje su bezbedni i mogu ostati onoliko koliko Vi odredite.
Za prevoz ne brinite, tu imamo dugogodišnje iskustvo u prevozu svih vrsta stvari.
Naša kombi i kamionska vozila su redovno servisirana i novije generacije.
Naši vozači imaju višegodišnje iskustvo u prevozu putnika i robe.
Prepustite Vaše stvari nama na brigu i oslobodite prostor u Vašem domu ili firmi.
Stvari i roba se nalazi na suvom i bezbednom mestu, bez brige oko vlage i zaštite.

Skladistenje stvari i robe
Možete biti mirni jer je u našem skladištu Vaše stvari su bezbedne kao da su u Vašem domu ili kancelariji. Profesionalno brinemo o Vašim stvarima i ništa ne prepuštamo slučaju.
Obično ljudi naše skladište koriste kao privremeno rešenje za odlaganje stvari i robe, ali svakako ukoliko vam je potrebno i duže čuvanje slobodno nas kontaktirajte na telefon 063 / 504 – 204 ili emailom na prevozas@gmail.com.
Osim usluge skladistenje stvari i robe vršimo i odvoz stvari na deponiju, montažu i demontažu nameštaja, kao i pakovanje i zaštita stvari.
Pružamo usluge prevoza putnika i selidbi u srbiji i inostranstvu.
Pogledajte naš cenovnik usluga ovde.

Magacinski prostor
Koji je vremenski period na koji možete ostaviti vaše stvari u skladištu?
Ovo je vrlo često pitanje koje dobijamo od svojih klijenata.
Naš odgovor je: sami birate period koji vam je potreban, a mi ćemo na osnovu vaših potreba napraviti najbolju ponudu.
Na koji način radimo?
– Pozovite nas bilo kada. Za vas smo dostupni 24h dnevno, 365 dana u godini.
– Dogovaramo se oko lokacije na koju želite da naše osoblje dođe
-Dolazak i preuzimanje stvari koje ste spremili za transport (ukoliko želite možemo i mi spremiti stvari umesto Vas.)
-Dovoz robe u skladište
–Skladištenje stvari i robe na onaj vremenski period koji vam je potreban.
-Nakon perioda skladištenja, vršimo odvoz stvari na lokaciju koju se dogovorimo.
– Ukoliko želite možemo Vam ponuditi i uslugu pakovanja u kartonske kutije za selidbe.